Friday, 7 September 2012

Suits Suits Suits And One Sassy Red Dress

...I had fun with it throughout the entire last month. The task was to create a two ladies suits each with two skirts and one dress in the style of 40's. Lesley (customer) told me roughly what she wants and I did the rest. I hope everything fit perfectly. I'll receive feedback in a few days and I hope it's positive. 
Lesley will be wearing this on Goodwood Revival festival next weekend.

Zabavljala sam se s njima tijekom cijelog prošlog mjeseca. Zadatak je bio sašiti dva kostima, svaki s dvije suknje i jednu haljinu u stilu 40-ih. Lesley (kupac) mi je rekla što otprilike ona želi, a ja sam iskemijala ostalo. Nadam se da će sve savršeno odgovarati. Povratnu informaciju dobit ću za nekoliko dana, a ja se nadam da je pozitivna. Lesley će nositi te stvarčice na Goodwood Revival festival koji se održava sljedećeg vikenda (14.-16. rujan 2012)


Here are a few photos. More about suits and dress in my following posts.

Evo nekoliko fotografija. Više o haljini i kostimima u mojim sljedećim postovima.


Purple Suit / Ljubičasti kostim

Cream Checkered Suit / Karirani krem kostim
 
Sassy Red Dress / Vrckava crvena haljina

1 comment: