Tuesday, 13 November 2012

Blue Jeans

Recently I sewed a lot of pants, jeans to be more precisely, each special and beautiful in their own way. This of course is not all because I just took out today a pattern from BurdaStyle magazine  for my new denim pants, wider model with front pockets and pleats, but more about that when they're finished.

U zadnje vrijeme  šivala sam dosta hlača, bolje rečeno traperica i svake su na svoj način posebne i lijepe. To naravno nije sve jer sam baš danas uzela kroj iz Burde za moje nove traper hlače, širi model s džepovima i prednjim faldicama, no više o tome kad budu gotove.

retro model with side pockets and zip closure on the back
retro model s bočnim džepovima i zatvaračem straga

retro model with large front pockets and with buttons on the left side
retro model s velikim prednjim džepovima i kopčanjem s gumbima s lijeve bočne strane
 I still have on my conscience a retro jeans for my hubby who I promised last year and for which I still have a bonus excuse that there are no quality denim for men's jeans which is a truth.This denim that hardly can be found in our stores has elastane and, believe it or not, is a translucent when you look through it. To my question why even the wholesalers doesn't have quality denim  I was given the explanation that it is not worth to import it. Because you can buy finished pants very cheaply. 
It's OK, but what about those of us who do not want to wear tight pants up to half ass?! What about those of us who love to create and wear something different?

Na savjesti još imam i retro traperice za muža koje su obećane još prošle godine i za koje još uvijek imam bonus izgovor da nema kvalitetnog trapera za muške hlače što je živa istina. 
Ovaj traper koji se jedva može naći po našim dućanima ima elastin i vjerovali ili ne proziran je kad pogledaš kroz njega. Na moje pitanje zbog čega nema kvalitetnog trapera ni kod trgovaca na veliko dobila sam objašnjenje da ga se ne isplati uvoziti jer gotove hlače možeš kupiti već od 100kuna.
Sve OK, ali što s nama koji ne želimo nositi uske hlače do pola guzice?! Što s nama koji volimo stvarati i nositi nešto drugačije?

classic cut high waisted jeans / klasično krojene hlače visokog struka
 dungarees with removable bib...more about them in my next post 
 tregerice...više o njima u mom sljedećem postu
 dungarees / tregerice
 my favorite / moje omiljene

2 comments:

  1. Zaista, zar se danas prodaju samo "do pola guzice" hlače? :D
    Zato ja nosam muške.
    E da su mi ove a zadnje slike...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, za mene su sve hlace sa strukom ispod prirodne linije struka one "do pola guzice":-D

      Delete