Friday, 9 November 2012

Emerald Green Dress

The green dress from my "must do" list is finished. After a longer consideration I finally took finished Burda pattern that caught my eye.

Zelena haljina s moje liste "planiranog" je gotova. Nakon duljeg promišljanja uzela sam gotov kroj iz Burde koji mi je zapeo za oko.

This is photo from BurdaStyle magazine /Ovo je fotka iz Burdina kataloga
...and this is my emerald green dress....Fabric is soft and non-stretch and I think I should make another one more comfortable maybe with twill with a little stretch.

...a ovo je moja smaragdno zelena haljina. Tkanina je vrlo mekana i nerastezljiva pa malo zapinje oko bokova kad želim sjesti. Mislim da ću sašiti još jednu haljinu po tom kroju, ali ovaj put od kepera s malo elastina, samo da nađem neku zgodnu boju.
It looks simple the pose of the girl in red from the top image but believe me it is not. I almost ended up on my bum :)
Izgleda jednostavno ta poza djevojke u crvenom s najgornje slike, ali vjerujte mi da nije. Ja sam naprimjer skoro završila na guzi :)


6 comments:

  1. meni se jako sviđa. divna zelena boja :)

    ReplyDelete
  2. I love your green dress. Jacky

    ReplyDelete
  3. Predivna haljina i boja, svaka čast na kreativnosti... Naletjela sam na blog sasvim slučajno, nisam znala da netko u Čk radi tako divne stvari... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Eto nismo ni mi Čakovčanci za baciti :)

      Delete