Wednesday, 19 December 2012

My New Denim Slacks

What can I say ....  I like this slack with sewing garments per order. Not that I don't have a thing to do, but nothing is so urgent so I can do it slowly.
Now I can finally fill up my Etsy shopnot to be poor and empty. I worked on the drawings for the new garter belts and girdles because I noticed that it is requested, and it was all in my head until yesterday when I put them down on paper, made ​​patterns and cut out prototype of each. Most important of all .. experienced eye of an expert, aka my husband, approved each model.
 
Što da vam velim....dobro mi dođe ovo zatišje s šivanjem odjeće po narudžbi. Nije da nemam posla, ali ništa nije hitno tako da mogu raditi polako i po želji.
Sad konačno mogu popuniti i svoj Etsy dućan da ne bude jadan i prazan. Radila sam na skicama za nove haltere i girdle pošto sam primjetila da se to traži, i sve je to bilo u mojoj glavi do jučer kad sam ih stavila na papir, napravila krojeve i iskrojila prototip svakog od njih. Najvažnije od svega..iskusno oko eksperta, a.k.a. moj muž, odobrilo je modele za izradu :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Well, here are my new pants. I took the pattern from Burda Style magazine 9/2007. Pants have no waistband. Burda say  that the upper edge of the pants is at the waist, but from the experience I raised the waist for 1.5 cm to be deeper ... I could add another 1 cm. Somehow I feel better when I wear pants with a waistband at the waist. 



Da ne duljim previše, ovo su moje nove hlače. Kroj sam uzela iz Burde 9/2007. Hlače nemaju pasicu. U objašnjenju uz kroj stoji da je gornji rub hlača u struku, ali ja sam iz iskustva povisila struk za 1,5cm da budu dublje...mogla sam dodati još 1 cm. Nekako se bolje osjećam kad nosim hlače s pasicom u struku.

I liked those front pockets, but they turned out somehow strange. At the end I made them on my own.

Svidjeli su mi se ti prednji džepovi, ali po kroju su ispali nekako čudni. Na kraju sam ih napravila po svome.


No comments:

Post a Comment