Tuesday, 15 January 2013

New Suspender Belts

As I mentioned few posts back I notice that suspenders (garters) are bestseller in my Etsy shop. With three models from before I made two more with different combinations of colors and lace.Black and white for now and the red will come.
I'm waiting for red elastic trim to come from England because it seems impossible to find it here in Croatia.
Must say it took me a lot of time and nerves to get all the parts for the red suspenders. I ordered two different Lycra fabric from Sewing Chest shop just in case if one doesn't fit. What I received was not at all red. One had very pale nuance and the other was fuchsia. 
I don't need to tell you that I was pretty angry, but on the other hand it was my own fault. I could wait a little and order samples.
Fortunately, I found a nice red Lycra in my favorite store in Zagreb, and best of all they had even red hook and eye closure that I completely forgot to buy.


Nekoliko postova unatrag spomenula sam da sam primijetila da su halteri bestseler u mojem Etsy dućanu. S tri modela od prije napravila sam još dva u različitim kombinacijama boja i čipke. Crni i bijeli za sada, a crveni su u planu. 
Čekam da mi stigne crvena obrubna gumica iz Engleske jer se čini nemogućim pronaći je ovdje u Hrvatskoj.

Moram reći da mi je trebalo puno vremena i živaca da bi skupila sve dijelove za crveni haltere. Naručila sam dvije različite tkanina iz
Sewing Chest shopa u slučaju da jedna ne odgovara. Ono što sam dobila uopće nije bilo crvene boje. Jedna je vrlo blijede crvene nijanse, a druga je boje fuksije. 

Ne trebam vam reći da sam bila prilično ljuta, ali s druge strane sama sam si kriva...mogla sam još malo pričekati i naručiti uzorke.
Na sreću, pronašla sam lijepu crvenu likru u mojem omiljenom dućanu u Zagrebu, a što je najbolje od svega imali su čak i crvene kopče na koje sam sasvim zaboravila kod nabavke.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
There's also Special Edition for Valentine's Day ... garters and girdle in red&white, and for those who are not fans of red, blue&white combination.
 
Tu je još i specialno izdanje za Valentinovo..halteri i girdle u crveno-bijeloj, a za one koji nisu obožavatelji crvene, u plavo-bijeloj verziji.


1 comment:

  1. świetny blog :D
    na pewno jeszcze tu zajrze
    zapraszam do mnie
    mekstyle.blogspot.com

    ReplyDelete