Monday, 11 February 2013

New Sailor Pants and Complaining About Shop Policies

I do not understand how is it possible for a serious internet shop, in this case from Germany, not to deliver to Croatia and even in Slovenia though Slovenia is part of the EU. Well, they deliver to Romania....

Luckily, a friend from England offered to buy for me the goods I want and send me to Croatia.
It's about parts for blue suspender belt :) Blue Lycra arrived today, now I'm waiting for blue 2cm elastic for garter straps, 1cm trim elastic and  hook and eye closure.

Ne mogu razumijeti kako je moguće da jedan ozbiljan internet dućan, u ovom slučaju iz Njemačke, ne dostavlja svoje proizvode u Hrvatsku, a što je još luđe niti u Sloveniju makar je Slovenija u EU. No, u Rumunjsku dostavljaju......
Nije mi jasno. 

No, na svu sreću prijatelj iz Engleske ponudio se da on kupi željenu robu i pošalje je meni u Hrvatsku.
Riječ je o dijelovima za plave haltere :) Plava lycra stigla je danas, sad još čekam plavu gumu za kopče, 1cm obrubnu gumu i stražnje kopče.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

The newest sailor pants!









 





2 comments:

  1. :) sve ti je moguce na ovom nasem balkanu.. zamisli kako je meni - srbija nema ni pay pal, sto znaci da ja ne mogu da kupim nista sa etsy-ja, niti mogu da imam svoj etsy shop :(
    inace, svidjaju mi se stvarcice koje pravis.. i ove pantalonice su divne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!
      Znam kako ti je. I kod nas je do nedavno bilo tako. Ja još uvijek ne mogu primati novce preko moje banke, ali muž može pa sve transakcije obavljam preko njega.

      Delete